Често задавани въпроси

Плащане

Вашите поръчки може да заплатите при получаване от куриера чрез наложен платеж.

Промо кодове

Освен ежедневните намаления и промоции, които предлагаме, можете да се сдобиете и с допълнително намаление под формата на промо код. С такъв може да се сдобиете например като споделите МусиМуси в социалните медии като Facebook, Twitter, Pinterest, или направите голяма поръчка.

Използване на промо кодове

Всеки промо код може да използвате като отидете в Количката с вече добавените си продукти и го въведете в съответното поле. Възможно е някои кодове да не могат да бъдат комбинирани с текущи промоции или да имат срок на изтичане.

Избиране на правилен размер

Винаги се опитваме да улесняваме пазаруването, затова във всеки продукт ще намерите таблица с размери. Тъй като имаме продукти от различни марки, понякога е възможно размерите леко да варират. Ако производителят не е предоставил собствена таблица, ние взимаме размери и ги попълваме възможно най-акуратно.

Поръчване

Поръчването от МусиМуси е максимално улеснено. Просто разгледайте, изберете продукт и до добавете в Количката, след което въведете адреса си и поръчайте. Ако разполагате с промо код, не забравяйте да го попълните преди да продължите към поръчване. Можете да разгледате категориите продукти от менюто, директно да влезете в Магазина и да използвате разнообразни филтри за да намерите търсеното, или директно да напишете желания артикул в търсачката.

Смяна на адреса

Можете да смените адреса за доставка, ако поръчката Ви още не е изпратена, като пишете на support@musimusi.bg Веднъж изпратена, поръчката не може да бъде променяна повече. Ако смените адреса докато имате настояща поръчка, той ще важи за следващата поръчка.

Отмяна на поръчка

Можете да отмените поръчката, ако все още не е изпратена, като пишете на support@musimusi.bg или от личния си профил, стига да имате регистрация.

Предимства на регистрация на профил

Ако сте регистриран член на МусиМуси, можете да добавяте продукти в Любими, да запазвате използваните адреси за доставка, както и да имате бърз и лесен достъп до проследяване на статуса на поръчките Ви. Ако желаете да се регистрирате, натиснете тук.

Статус на поръчка

При всяка промяна на статуса на поръчката си ще получавате известителен e-mail. Също така можете да проверите статуса на поръчката си чрез въвеждане на номер на поръчка и e-mail, използван при поръчката като натиснете тук, а ако имате профил можете да видите всички поръчки директно в профила си.

Статус на доставка

След като вашата поръчка бъде изпратена ще получите e-mail с уведомление за промяната на статуса, както и товарителница за проследяване в сайта на куриера.

Предварителна продажба

Ако поръчате много актуален или намален в момента продукт, възможно е наличността да бъде временно изчерпана в момента на поръчката. Ако това е така, ще получите обяснителен e-mail, а ние ще поръчаме желания артикул специално за Вас. Такъв вид доставка отнема обикновено 15-30 дни. След пристигането ще Ви уведомим, и ако все още имате нужда, ще Ви изпратим по куриер поръчката.

Цена на доставка
Цената на доставка варира 3-8лв в зависимост от това дали желаете доставка до адрес или до офис на куриер. Цената на доставка е безплатна при поръчки над 50лв.
Срок на доставка

Всички налични продукти, който са поръчани преди обяд ще бъдат доставени на следващия или по-следващия ден. При артикули със специална поръчка доставката отнема 15-30 дни. Ако имате в една поръчка наличен на склад артикул и артикул с поръчка, ще се свържем с Вас, за да ви питаме дали искате на изчакате доставката на поръчания продукт, или изпращане по отделно на артикулите.

Сгрешен/дефектен продукт

Всички наши продукти се изпращат по куриер с опция за преглед на пратката. Ако откриете несъответствия, можете да откажете поръчката.

Връщане на стока

Можете да върнете поръчани продукти в законово установения срок от 14 дни след получаване на пратката. Продуктите трябва да са неизползвани и в търговски вид / в ненакърнена опаковка, с етикети, без следи от употреба, пране или носене./

Замяна на стока

Можете да замените поръчан продукт със същия, но с различен размер или различен, но на същата равностойност.  Продуктите трябва да са неизползвани и в търговски вид / в ненакърнена опаковка, с етикети, без следи от употреба, пране или носене./